HTML

10/08/15

2010.08.15. 13:28 kastanie

Elvesztettem. de ne jöjjön többet. nem akarok vele lenni, beszélgetni, sehogy. elárultnak érzem magam, kifosztotnak a szívemben. adtam, adtam, segítettem, s jól kihasznált. él boldogan a családjával...irtam is neki, csak asszisztálni kellettem az életében és ... arra. ennyi.

papát ki kellett vakarni a mocsokból tegnap és ma. lepedő-padló-kakavödör-ágy-szék...nem dolgoznak a takarítók/ápolónők???? tegnap kezdődött A TÁBOR. és jövő hét szombaton megyek. hááát...rázós lesz ez a melóhely így...konfliktusok hada, vagy megálkuvás...nem szeretem V tulajdonságait.

tornázom ezerrel, s rájöttem hogy az előadások hiányoztak nagyon. szívem üres volt, most csordultig telítem.

vettem tegnap 2 inget és 1 cigányszoknyát 3 ezerért össz, trikó kellene még 3db. tesco!!!

ja. sms-eztem tegnap Tvel, írtam hagyjuk végleg abba, de oda is kijutottam, hogy szeretném tudni ki vagyok, miért vagyok itt és mi a feladatom, személyes küldetésem. nekem.

hogy lesz nekem lakásom, családom, külön életem, jó lelkiismeretem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr212223135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása