HTML

10/08/02

2010.08.02. 21:45 kastanie

Szííííííííííváááááááááááásss...........................

T tényleg megfektette a nejét...basszus........de szar............még aznap, hogy elment tőlem...........engem is megfektetett.......aznap........többször is........háááát.....lehet......gyomra...........

meg beszélgettek is. kiderült: a nőnek korántsem volt olyan jó, mint ahogy ő hitte. azt hitte, mindig elélvez, ezért nem is értette, miért nem akarja újra az asszonyka. 10/9 színlelés volt...ááááá.........ezek a női praktikák.........én sosem színlelek, de igen. pasival még nem élveztem el, viszont egyre jobb mindig. sőőőt: nagyon jó. de nem megyek el. na talán ez is megtörténik egyszer...:)

na mindegy. jobb is így. de tényleg nagyon rossz, amit eddig tettem velük, de a legrosszabb az lenne, ha szétszednék egy családot. a kicsije egy életre megsínylené....

azt is tudom, nem kellett volna megízlelnie engem. mert én nem az övé vagyok. és most összehasonlítgat. K az övé,vele kell kialakítani a jó .... kapcsolatot :).

na elég ebből az egészből...tököm tele van a ... Tvel és a családjával. de még a neje is okos, hiszen megmondta neki, amit én is, hogy pár hét alatt ki fog ez derülni, működik-e ez a kapcsolat, vagy sem. és megvannak nélküle is, anyagilag is, és mindenhogy. már a nő is csak röhög rajta, a szenvedésén. 

na jól megszivatott megent...itt vagyok újra összetörve....ja....holnap meg már ideköltözik...mellém, a szobájába.....na ujjé.....ha nem szeretném, nem érdekelne....de megérintett.... 

nem tom mi lesz velem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr322194301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása