HTML

...

...

Friss topikok

Linkblog

10/08/17

2010.08.17. 09:27 kastanie

...tengap hajnali 1-kor megírtam, mert láttam torna közben a lelki szemeim előtt, hogy együtt alszik a nejével, átöleli (ahogy annak idején engem), kiskiflibe, azt is láttam, mikor fordul meg...s döntöttem. leírom neki: "legyél boldog vele és felejts el engem".

Éreztem amikor megkapta, egyből reagált is rá: "ezt még leírom, sajnálom, hogy pont akkor nem tudtam rád figyelni, mikor annyira szülséged lett volna rám, pedig Te mindig megtetted velem. Apa/férjként kellett bizonyítanom.

Most már ígérem nem kereslek többet, legyen szép napod, szia"

A köcsög. Azt nem bánja, hogy 1 hete szombaton nem figyelt rám? Azt hogy 5 hónapon keresztül SZOPATOTT ÉS XXX, miközben végig a nagy visszatérést tervezgette a feleségével? én meg nyakig belezúgtam. ÉN BAROM. ő meg egy KÖCSÖG ÉRZÉKETLEN PARASZT, nyájas beszéddel, miközben ÖSSZETÖRTE A SZÍVEM. köcsög.

nagyon fáj a szívem 3 napja úgy nagyon, tényleg, fizikailag is és folyton sírhatnékom van. köszi T! örök hálám ezért. Remélem boldog leszel a feleségeddel, mert én nem akarok hallani többet rólad.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr972227342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása