HTML

10/08/14

2010.08.14. 09:41 kastanie

tegnap világosássá vált számomra: Tt elvesztettem, és az is, hogy a melohelyen rejtve voltak eddig az információk előttem. direkt. nem kaptam segítséget, se szóban, írásban, sehogy. minden V mappájában volt. az előadások, összegzések, kimutatások, fotók, levelek, anyámkínja..szomorú..mi legyen most..egyedül vagyok...kicsi vagyok....éhes vagyok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr332220853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása