HTML

...

...

Friss topikok

Linkblog

09/02/11

2011.02.09. 14:56 kastanie

ok. itt vagyok németbe, stuttgart mellett az E***-céggel. Ok, kb 1000 eur-t keresek, 0-24 órás felügyelet, ápolás egy idős néni mellett. Ketten vagyunk a házban, vidéken, csodaszép helyen....de nincs aki váltson.

nagyon fontos, aki ilyenre vállalkozik, beszélje a nyelvet. NAGYON NAGYON NAGYON fontos.

t otthon maradt, élvezi, h egyedül van, csak barátságot akar velem. ok. itt megismertem egy marokkóit, bevezetett a szexualitás titkaiba, de ő nagyon...hm....vad nekem basszus. egyébként nagyon jó fej, azért találtam magamnak mert féltem itt egyedül éjszaka.

viszont kurvára horkol, igy nem tudunk együtt aludni.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr602649226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása