HTML

...

...

Friss topikok

Linkblog

03/05/11

2011.05.03. 00:36 kastanie

az történt, h összevesztem az idős néni legnagyobb lányával, nagyon csúnyán, és az utcára kerültem. 1,5 hétig laktam a marokkoinál....sokat kirándultam....végre, kipihentem magam.

Most egy idős bácsinál vagyok, 914 netto euroért, de alig van dolgom. 9-11 között kel, 22-23 között fekszik, mirelit kaját eszik számomra sok alkohollal. Szerencsére járni tud, háztartást vezetek és bevásárolok nála. Segítek a mosdásban. Kb. ennyi. Szabadidőm rengeteg, hivatalosan du 14-17,30 között, meg egy fél nap hetente. De....szabad vagyok szinte teljesen. Bármikor elmehetek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr512873322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása