HTML

...

...

Friss topikok

Linkblog

10/12/23

2010.12.23. 09:59 kastanie

huh. alig birtam fölkelni. Az óra 5.00-kor csörgött, a szemem 7.33-kor nyílt, a "és  most összekapom magam 5 perc alatt és indulok" időpontjában. 7.45-kor már a konyhában pakoltam a kajámat. köles párolt káposztával. őszintén az utóbbi napokban nem is kívánok mást, csak főtt jázmin rizst egy kis vajjal, sajttal, sóval....de mivel a szállótársam felhalmozta a gabonakészletét, igyekszem azt elpusztítani.

Van még egy rakat: barnarizs, 2 kg zsemlemorzsa:), egy fél marék hajdina, fél kg árpa (na azt de utálom), kis kukoricadara, csepp buzadara és köles 0,25 kg.

elég kis igényű vagyok kaja terén, de a tejszínhabos kávé, kakaó az nagyon kell télen, meg hogy legyen közérzetem.

Bejöttem dolgozni, bár még volt 4 napom az évben, szabi....nagyon fáradt vagyok. nagyon. belsőleg is. úgy megyek ma el, elrendeztem mindent, bármikor fel tudok állni innen végleg, a dolgaim rendben vannak.

Nem kell vkinek egy kreatív, precíz, nagy munkabírású grafikus/adminisztrátor 2 nyelvvel?

Úgy elmennék egy jó kis csapatba, ahol kibontakozhatok, és ahol barátságos emberek vannak!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1002534207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása