HTML

10/08/03

2010.08.03. 22:48 kastanie

ma.

munkahelyen végre összeszedem a doksikat elektronikusan, és beszkennelem a hiányzó dolgokat. nagy káosz van V tájékán....valljuk be.

Tvel végig irogattuk a napot, s mikor mentem haza K benne volt a levegőben. a maga erőteljes módján. elnyomóan, erőszakosan. és láttam Tt, a kis megcsappant félénk energiarendszerével. nem tesz jót neki ez a nő. S én visszaküldtem, igy védtelenül, ráadásul azt is tanácsoltam neki fektesse meg, de hisz igy jobban magához láncolja és védtelenebbé teszi.

Na mindegy. Gondoltam rá sokat. Aztán ettem, fővetlen lencsét...de sokat tornázok. esik az eső...jaj félek mi lesz ha V vissza jön káosz folytatódik...

szeretem a Tt, érzem ő is szeret nagyon. bár már itt lenne. ide költözne. jól megölelgetném.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merreaz.blog.hu/api/trackback/id/tr1002197140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása